.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور بي‌بديل مردم در 22 بهمن و تناقض گویی دشمن

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به حضور بي نظير، با بصيرت و حماسي امت به پا خاسته ايران اسلامي در راهپيمايي دشمن‌شکن 22 بهمن، گفت: اين حضور حماسي بي‌بديل، دشمن را به حيرت و تناقص گويي واداشت و سخت عصباني کرد.

به گزارش ايرنا، "محمدحسين صفار هرندي" روز سه‌شنبه در گردهمايي سياسي کارکنان رسمي و سربازان وظيفه سپاه کربلاي مازندران در ساري افزود: جريان فتنه تلاش فراواني کرد تا حماسه حضور در 22 بهمن سالجاري را به‌سوي خود جهت دهد اما همه مساعي آشوب طلبان و جريان منحرف در اين راستا عقيم ماند و ثابت شد که انقلاب اسلامي به‌عنوان يک حقيقت ماندگار متجلي است.

وي اظهار داشت: در حوادث پس از انتخابات، اين درس را آموختيم که ما مأمور به تکليف هستيم و آنگونه که رهبر معظم انقلاب پيوسته بر آن تاکيد نمود‌ه‌اند راه ما راه حضرت امام خميني (ره) است و راه امام راحل (ره) حرکت به‌سوي اسلام ناب محمدي (ص) و خط مرزبندي با منافقين و ليبرال‌ها است.

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به انحراف خواص در صدر اسلام و حوادث اخير و نيز شجره‌سازي جريان‌سازان بيان داشت: اين شجره‌نمايي ها تمايزي را ايجاد نمي کند بلکه هرگونه برتري در گروي عمل به حق و بعد اعتقادي شاخص است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.